понедельник, 26 октября 2015 г.

Звіт про роботу другого тиждня "Куратор змісту - 4"

Другий тиждень навчання видався складнішим.

Спочатку вирішила встановити ліцензію Creative Commons на блог. Біду відвертою, завдання допомогла виконати Світлана Антонюк, добре відома всім слухачам курсу своїми влучними дописами та швидкістю виконання завдань. Вважаю ліцензування відритих ресурсів дуже прогресивним та необхідним.

Наступним кроком зробила аналіз своєї роботи, як куратора змісту і дійшла висновку, що таки так, куратор, з невеличкими відхиленнями від норми, але все ж. 

Далі почала роботу з встановлення сервісів Scoop.it и rebelmouse.com.  Витративши половину нічного сну, мала сподівання, що з завданням впоралась. Виявилось, не зовсім. Тож, в понеділок, день важкий за всіма ознаками, прийшлось починати спочатку. Маю надію, що нарешті покінчила з завданням, навіть встановила "кнопочку" на панель закладок. Щодо сервісів, на перший та другий погляд, мені особисто не дуже цікаві, але буду тестувати.

Завдання з відкритих освітніх ресурсів не викликало паніки чи страху. Вивчаючи наукову комунікацію, для своєї основної роботи часто-густо працювала з репозитаріями. Більш детально в попередніх дописах. 

Слухачі курсу долучились до роботи над Test StrikePlagiarism. Вносили документи з різних джерел та аналізували результати  системи антиплагіату. Документ стороннього автора в результаті отримав посилання на репозитарій, де розміщено оригінал. Моя робота, яку писала 2 роки тому, взагалі здивувала: були виділені, як запозичені цитати, сталі вирази, назви відділів бібліотеки і т.п. Хотіла додати свою майже свіжу статтю, але вичерпала можливість користуватися системою (

Комментариев нет:

Отправить комментарий