пятница, 4 декабря 2015 г.

План звіту по темі куриювання

Хто з слухачів кусів знайшов план і де, не знаю. Але із задоволенням використаю, щоб не вигадувати велосипед.
1. Визначилась з темою дуже швидко, адже "Наукова комунікація" давно не давала спати. Вже були напрацювання, декілька проведених семінарів та розуміння теми.
Звичайно з цільовою аудиторією визначилась значно раніше: науковці університету.
Серед цілей, які я переслідувала були такі:
- показати, що бібліотека може бути комунікаційним каналом для науковців;
- надати достовірну інформацію, щодо нових сервісів, ресурсів та наукометричних баз;
- допомогти викладачам створити власний профіль науковця для підвищення рейтингу та престижу.


2. Визначитись з джерелами. До джерел відносяться бібліотечні блоги та сайти відомих видавців наукової інформації, вузів, проектів УРАН, Наукова періодика України та ін.
А також сторінки в соц. мережах відомих науковців в данній області науки.


3. Для пошуку та слідкування за цими ресурсами налаштувала відповідні інструменти: Twitter, Paper.li, Netvibes, Scoop.it, RebelMouse, Evernote, Diigo, Pinterest та ін.


4. Створення навчальної персональної мережі розпочалося з народженням власного блогу. Який називається scinse.інфо, що підкреслює цілі та теми дописів. А також, розглядаю можливість створення групи за темою куриювання на Diigo. Але блог подобається більше, відвідувачам не потрібно проходити реєстрацію, є можливість посилатись в профілі соц. мереж. Тож я за Blogger.


5. 
Агрегація всіх каналів в один інформаційний поток відбувається через такі агрегатори як Paper.li, Netvibes, Scoop.it, Symbaloo. Останній, до речі, підкорив своєю простотою та зручністю.
       
6. Відбір, перевірка та аналіз матеріалів за темою відбувається постійно, адже інформація оновлюється, змінюється, з'являються нові сервіси та ресурси для науковців, тому вважаю за необхідне перевірку на достовірність та використання інформації з перевірених джерел.


 7. Вважаю, що куратор, не тільки робить посилання на першоджерела інформації, а й створює власні інформаційні продукти, де висловлює власні погляди чи думки. Для створення презентацій використовую PowerPoint, планую вивчити роботу Prezi. При створенні перших відеоматеріалів познайомилась з такою. Програмою як Snagit.
         
8. Створеним контентом ділюсь через такі канали розповсюдження, як SlaidShare та You Tube.

9. Чудовим надбанням навчання на курсі вважаю використання тегів для пошуку та розповсюдження інформації.


10. Оновлення контенту повинно відбуватись з певною періодичністю. Для цього можна ділитись не тільки власно створеною інформацією, але й робити посилання на інших авторів контенту за схожою тематикою.


11.Всю інформацію, і власно створену (блог, презентації) і знайдену в мережі Інтернет, розповсюджую через відповідні канали соціальних мереж. Для каналів, які не включені в перелік автоматичного розповсюдження часто використовую такий ресурс як Shareaholic.


12. Зворотній зв'язок з відвідувачами моїх ресурсів досить слабий, але аудиторію потрібно завойовувати. Тому буду просуватись далі. Маю надію продовжити інформувати про новини в обраній темі й надалі та розвивати власне навчальне середовище.


13. Для відслідковування в відвідувачів переглядаю статистику блогу та соц. мереж. Розглядаю Klout, не як рейтингову оцінку діяльності, а як міру власної активності в соціальних мережах.  Щоб більш повно проаналізувати відвідування особистих сайтів та профілів вивчаю програми для перевірки SocTracker та подібні.


14. Звичайно, чим більше робиш, тим краще виходить. Набутий досвід допоможе покращити якість інформації та швидкість і методи її розповсюдження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий